Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini

Takut Tengok Ramai Artis Meninggal Sebab C19, Nikita Mula Amal Solat Tahajud

28-7-2021 06:23 PM| Komen: 17

Pelakon, Nikita Mirzani menyedari banyak hikmah yang berlaku di sebalik serangan pandemik Covid-19 yang kian meningkat di Indonesia.

Melihatkan ramai rakan artis yang meninggal dunia akibat wabak itu membuatkan Nikita semakin rajin beribadah.


Kredit foto: IG Nikita

“Saya melihat ramai rakan artis meninggal dunia secara tiba-tiba, saya menjadi takut.

“Saya belum bersedia dan mempunyai hobi baru sekarang iaitu solat Tahajud,” katanya seperti dilaporkan Suara.com.

Perubahan yang berlaku pada dirinya kerana dia tidak mahu mati dalam usia muda.

Janda anak tiga itu mengaku menjadi takut dengan situasi sekarang sehingga rajin menunaikan solat pada waktu malam.

Ujar pelakon berusia 35 tahun itu, kematian adalah nasihat paling berguna.

Dia yang tampil dengan imej baharu dan sudah berhijab turut bimbang anak-anaknya menjadi yatim piatu sekiranya dia dijemput pulang ke negeri abadi lebih awal.


Sumber: Utusan

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 17
Komen

Previous : Pasangan Selebriti Mengaku Jarang Mandi, Hanya Basuh Anu Je

Next       : Langgar Kontrak Tayang Black Widow, Disney Disaman Scarlett Johansson

Komen Terbaru

Quote husna_amal 29-7-2021 10:58 AM
Kalau betul rajin solat malam, harap2 berubah la jadi lebih sopan lepas ni.

Lain-lain Komen

Quote djzara81 28-7-2021 06:33 PM
Yeke dia dah berhijab? Tgk ig dia masih free hair. Psl dia mula tahajud tu betul. Dia pi umrah few yes back, tutup aurat kejap then bugil balik. I hope dia istiqomah.
Quote edayildiz 28-7-2021 06:42 PM
i kenal nikita willy nikita ni i x knl
Quote teen_angelJB 28-7-2021 07:04 PM
Bukan Minah ni ke yg bikin gempak buat statment nak konsert kat nerala sebb dapat jumpa Micheal Jackson...
Quote krustykrab 28-7-2021 07:37 PM
Sok ni covid hilang, tudung ko pun melayng
Quote helicornia 28-7-2021 08:04 PM
susah nk percaya dia ni. tp klu betul berubah bagus la
Quote Kurex 28-7-2021 08:11 PM
Bukan dah ada ke benang yg sama?
Quote Tinot7 28-7-2021 10:58 PM
Alhamdulillah kalau benar
Quote auntyonion 28-7-2021 11:04 PM
Lah, kesiannya. Dunia dia cuma takat sekeliling dia je ke {:dot
Quote .N.A. 28-7-2021 11:05 PM
Dia ni sejenis tibaiunta jgk kan
Quote Msmacaroon 28-7-2021 11:13 PM
Sapakah rakan artis yg dah meninggal sb c19?
Quote nakkomenjugak 28-7-2021 11:20 PM
side eye jelaa.. tengok lepas kobid apa cers.
walaupun tu bukan masalah aku haha
Quote pikah89 28-7-2021 11:49 PM
Smoga dapat hidayah
Quote ophillea 29-7-2021 12:22 AM
Alhamdulillah.. Semoga iolls pun rajin2 bangun bertahajud juanlepas nie...
Quote Blessed_Servant 29-7-2021 01:48 AM
Sape artis yg ramai meninggal sebb covid tu?Anyway smoga sheols istiqamah.Alhamdulillah kalau betul
Quote thetimes 29-7-2021 01:57 AM
X berapa kenal sangat retis indon. LCB,BCL tu je tau.
Quote Taniajingga 29-7-2021 02:04 AM
Kalo betul baguslerr
Quote husna_amal 29-7-2021 10:58 AM
Kalau betul rajin solat malam, harap2 berubah la jadi lebih sopan lepas ni.

Lihat semua komen(17)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top