Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Jauh Lagi Cantik Dari Sajat," Netizen Puji PA Sajat, Mokkay

1-4-2019 03:30 PM|Oleh: SakuraJo| Komen: 94

Usahawan kosmetik Nur Sajat sentiasa menarik perhatian ramai dalam setiap apa yang dilakukannya. Lebih-lebih lagi kerana dia gemar berkongsi tentang aktiviti hariannya di media sosial, Instagram.


Terbaru, Sajat telah memuat naik gambar semasa dia menghadiri Anugerah Filem Malaysia yang bertempat di Putrajaya. Apa yang menariknya, ramai yang terkejut melihat penampilan Pembantu Peribadi (PA) Sajat yang dikenali sebagai Mokkay. 


Mokkay lebih cantik dan bergaya..

Kredit Foto : Ig Mokkay

Ramai yang memuji Mokkay kelihatan jauh lebih cantik dan feminin berbanding Sajat. Malah pakaian yang dikenakan olehnya sangat sesuai dan menaikkan lagi seri.

Kredit foto : Ig Nur Sajat

Sajat turut tidak menafikan yang rakannya itu cantik.

Kredit foto : Ig Nur Sajat

Tidak kurang juga yang memerli Sajat kerana berpakaian terlampau ketat dan terlalu bersungguh mahu membuktikan dia seorang perempuan.

Kredit foto : Ig Nur Sajat

Bersungguh pula netizen membandingkan kecantikan mereka ya. Hakikat di sebaliknya, semua orang pun tahu. Ye, tak? -CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 94
Komen

Previous : Digugur Gelaran Dewi Remaja, Haneeshya Hanee Dilantik Ikon Millennium Universe 2019

Next       : "Angkat Tinggi Lagi Untuk Standard Neraka," Ameera Khan Diperli Teruk..

Komen Terbaru

Quote daiman 15-4-2019 10:07 PM
tgk kat pic tu memang cantik betul mokkay.cuba tgk kat ig dia.muka jantan dan suara jantan nya pekat gilos

Lain-lain Komen

Quote laksmanabentan 1-4-2019 03:41 PM
ketiga-tiga tu jadian kan...
sbb tu boleh berkawan baik, akrab.. tinggal bersama2...
saling memahami gitu kan.... support each others
Quote innocent_me 1-4-2019 03:48 PM
Sebenarnya iols dah lama perasan yg mokkay ni muka  dia lagi perempuan fuhh dari bang sajat.
Ahahahahahaa. Sajat ni overclaimed je, hakikat muka dia without makeup mmg jantan. Kuasa Allah bang sajat memang tak blh ubah
Quote exclusive_vvip 1-4-2019 03:50 PM
jeles la sajat kang...
Quote mixed 1-4-2019 03:50 PM
ya ampun semua bagak2 sado
Quote abangadek 1-4-2019 04:04 PM
pabenda la pondan ni dipuja2 highlight sana sini, ignore je la kaum mcm ni
Quote umbut 1-4-2019 04:11 PM
Mokkay tu cantik ok.. sajat pun cantik.. safie ilyas je x cantik2
Quote Vanilla_lette 1-4-2019 04:12 PM
yang gambar berdiri 3 0rg tu tak nampak sngt la bang sajat punya bonjol kat depan tu...
Quote umbut 1-4-2019 04:12 PM
innocent_me replied at 1-4-2019 03:48 PM
Sebenarnya iols dah lama perasan yg mokkay ni muka  dia lagi perempuan fuhh dari bang sajat.
Ahahah ...

Betuiii.. muka mokkay kalau diperatikan betui2 cam pompuan ibu2.. tapi kena cepat sedar dia jate
Quote lavendermiz 1-4-2019 04:20 PM
sasanya masing2
Quote supernaturalee 1-4-2019 04:22 PM
gigih plk di mencapub di ffm tu ye

seb xde yg highlight mlm tu
die pun jenis x huha sgt kot
Quote ellZack 1-4-2019 04:26 PM
umbut replied at 1-4-2019 04:11 PM
Mokkay tu cantik ok.. sajat pun cantik.. safie ilyas je x cantik2

Safiey Ilyas is weird. I rasa breast dia macam salah construct. Tinggi.
Quote munchkin 1-4-2019 04:26 PM
a ah lah

heheheh
Quote RatuDunia94 1-4-2019 04:29 PM
Knp iols tgok mcm muka Hana Elite?
Quote Begbiru 1-4-2019 04:41 PM
sajat dah sihat terus pegi pesta pilem?

Quote 234126 1-4-2019 04:43 PM
Dah kena pecat pulak PA tu karang. Hahaha. Ni all 3 geng halkum ke or lagi 2 tu betul2 tulen? Confuse.
Quote skinny_legend 1-4-2019 04:43 PM
mmg cantek sgt
Quote haisanor 1-4-2019 04:44 PM
Begbiru replied at 1-4-2019 04:41 PM
sajat dah sihat terus pegi pesta pilem?

kenapa dia dijemput ke pesta filem.. producer kah? tetiba dijemput, rasanya macam xde sumbangan pada industri kan..
Quote intan_smsb 1-4-2019 04:52 PM
eh sihat da ke si fonen ni
Quote lee_sakura 1-4-2019 04:57 PM
intan_smsb replied at 1-4-2019 04:52 PM
eh sihat da ke si fonen ni

ala kan kene gigit semut je mcm berkhatan je sakitnya

Lihat semua komen(94)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top