Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Suhaimi Saad 'Haramkan' Isteri Dan Anak-Anak Gemuk

22-1-2019 04:34 PM|Oleh: Saiful | Komen: 936

Foto: FB Mosus
Pasangan Suhaimi Saad dan Ina Naim mungkin dijadikan sebagai idola oleh sesetengah pihak.

Mana tidaknya, sentiasa mengemaskini perkara yang baik-baik melalui akaun media sosial.


Walaupun dihimpit kontroversi kerana anak-anaknya tidak bersekolah dan tidak mengambil vaksin, namun mereka tenang-tenang sahaja. 

Terbaru, satu video live oleh Suhaimi menjadi bualan apabila dia secara langsung menyatakan 'pantang' memakai tali pinggang keledar.


Keadaan itu tidak disenangi pengikutnya kerana dia seolah-olah mengabaikan keselamatannya sendiri.

Bagaimanapun, penyanyi lagu Ketuhanan ini ada menyatakan yang dia sudah pun membaca doa dan mohon Tuhan melindunginya.

Tambahnya, apa yang tidak baik jangan cuba diikuti oleh orang di luar sana.


Sementara itu, perkembangan lain, ahli keluarga Suhaimi juga diharamkan untuk gemuk.

Baca status Facebooknya:

Apa pun, setiap ketua keluarga mempunyai cara masing-masing dalam mendidik isteri dan anak-anak.

Didoakan agar Suhaimi Saad dan isteri sentiasa berbahagia sampai ke syurga. -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
4
Marah
2
Terkejut
3
Sedih
3
Lawak
4
Bosan
4
Komen: 936
Komen

Previous : Angah Raja Lawak Teruja Bakal Jadi Ayah Kali Kedua

Next       : "Sebijik Sama, Macam Kembar!"- Netizen Teruja Jumpa Abang Guard Mirip Sufian Suhaimi

Komen Terbaru

Quote lee_sakura 9-3-2019 11:35 PM
awex^returns replied at 1-2-2019 09:02 AM
abang pilih makcik kantin merangkap driver dan pemuas nafsu serakah #2round #puas

hahahhaa ini kelakar

Lain-lain Komen

Quote bawangkecik 22-1-2019 04:37 PM
kepam nya dengan buat duck face gitu
Quote kenarikelabu 22-1-2019 04:39 PM
"Bagaimanapun, penyanyi lagu Ketuhanan ini ada menyatakan yang dia sudah pun membaca doa dan mohon Tuhan melindunginya."

- Jgn main2 dgn dia ni. Hampir2 dah menyamai taraf Wali...yakni Insan Terpilih. Cukup dgn sekadar doa je, tingkap cermin kereta dah boleh naik sendiri. Tu belum kira dgn saman atas kesalahan jalanraya yg byk dan tak pnh bayar pun tuh.
Quote kucingitam 22-1-2019 04:39 PM
umur brape dia ni? awat kedut2 penuaan sangat
Quote kenarikelabu 22-1-2019 04:42 PM
kucingitam replied at 22-1-2019 04:39 PM
umur brape dia ni? awat kedut2 penuaan sangat

Mak dia beranakkan dia pada tahun 1980.

Quote lampu_liplap 22-1-2019 04:44 PM
kenarikelabu replied at 22-1-2019 04:42 PM
Mak dia beranakkan dia pada tahun 1980.

Are u sure......1980 ke atau 1880???
kertu berkurap kusam sangat rupanya dia ni
Quote mieymiey 22-1-2019 04:44 PM
HAHAHAHAHAHAHAHA. Ini sepatutnya menjadi benang yang diharapkan akan mendapat komen yang suci murni ker?
Quote unguaurora 22-1-2019 04:48 PM
kenarikelabu replied at 22-1-2019 04:42 PM
Mak dia beranakkan dia pada tahun 1980.

Pd tahun tu juga mak heols gi hospital cucuk vaksin kat bdn heols
Quote cmf_DetConan 22-1-2019 04:49 PM
Sohai...klu ko x haramkan ahli keluarga ko gemuk skli pon mmg ko xmampu bg anak bini ko cukup makan kan?Diam jela SS!
Quote kenarikelabu 22-1-2019 04:51 PM
unguaurora replied at 22-1-2019 04:48 PM
Pd tahun tu juga mak heols gi hospital cucuk vaksin kat bdn heols

....serta hantar dia ke sekolah setelah dia membesar menjadi manusia waktu itu.

Quote fahdramli 22-1-2019 04:52 PM
Alhamdulillah, mujurcaku tak jadi anak dia.. kalau dak jenuh dia tak ngaku anak, pasai aku gemuk gedempol... aptb ,,, aku nampak lain maciam dah muka dia kali ni,,, tua belum waktu kot
Quote kucingitam 22-1-2019 04:53 PM
kenarikelabu replied at 22-1-2019 04:42 PM
Mak dia beranakkan dia pada tahun 1980.

ingat dah nak masuk 60...

Quote fushimi 22-1-2019 04:53 PM
sekeluarga nampak kepam
Quote kucingitam 22-1-2019 04:54 PM
cmf_DetConan replied at 22-1-2019 04:49 PM
Sohai...klu ko x haramkan ahli keluarga ko gemuk skli pon mmg ko xmampu bg anak bini ko cukup makan  ...

kalau anak bini dia 'ter'gemuk caner? berdosa la drg eh, sebab dah diharamkan gemuk..pencerahan pls, ss

Quote buapakperut 22-1-2019 04:58 PM
ni boleh la heol berjaya mencapai misi dan visi
Quote etonjelita 22-1-2019 05:03 PM
Usah khuatir. Dgn perangai ko yg malas, mkn catu2. Pergi ke kedai order sepinggang kongsi 3 org (ina, leleh & peros) x kn mjadilan diorg gemuks. Bila mkn sedap2 mkn masuk perut sndr.snggup mkn tepi jln yg penuh debu dr bawak blk mkn dgn ank sama2. Laksa mknan ruji. Ina dh mcm tulang bgerak. Sekeping. Muka kusam. Jual sabun. Tp satu family kusam kepam.
Quote kenarikelabu 22-1-2019 05:05 PM
etonjelita replied at 22-1-2019 05:03 PM
Usah khuatir. Dgn perangai ko yg malas, mkn catu2. Pergi ke kedai order sepinggang kongsi 3 org (ina ...

Sikit hari lagi jadi zombie.

Quote didinfriends 22-1-2019 05:08 PM
Hari2 dibagi anak2 melantak laksa memang tak gemuk la hanat.
Quote 3480 22-1-2019 05:10 PM
Ayooo.. 1980 blum masuk 40 lg taun ni.. nampak tua bebeno
Quote kenarikelabu 22-1-2019 05:16 PM
3480 replied at 22-1-2019 05:10 PM
Ayooo.. 1980 blum masuk 40 lg taun ni.. nampak tua bebeno

Bila buang saka...

Lihat semua komen(936)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.063660s Gzip On
To Top