Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

"Pakai Earpods, Cermin Mata Hitam. Haqiem Rusli Tak Tahu Adab Melawat Orang Sakit Ke?"

4-12-2018 11:36 AM|Oleh: Myeonir| Komen: 8

Siapa tak kenal Haqiem Rusli, artis baru yang sering terpalit dengan pelbagai kontroversi.

Baru-baru ini, satu program CSR anjuran HotFM bersama Zakat Selangor telah dijalankan. 

Haqiem Rusli dan Aizat juga telah menyertai program ini di mana mereka mengunjungi sebuah rumah asnaf di Rawang, Selangor dan telah berjumpa tuan rumah tersebut iaitu Abang Zul.

Kredit foto: Twitter
Tapi yang tak seronoknya apabila ramai netizen yang mengkritik tingkah laku Haqiem Rusli semasa program tersebut berjalan. 

Ini kerana artis kontroversi itu kelihatan memakai cermin mata hitam serta menyumbat Airpods di telinganya semasa melawat orang sakit.

Kredit foto: Twitter
Ramai yang mempertikaikan adab Haqiem ketika menziarah rumah orang lain. Mereka juga tak faham kenapa dia perlu memakai sebegitu rupa yang menunjukkan macam dia tidak ikhlas untuk berada di situ.

Kredit foto: Twitter
Pun begitu, ramai juga yang back-up dia dan minta orang ramai supaya jaga tepi kain masing-masing.

Kredit foto: Twitter
Apa pendapat anda tentang hal ini? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 8
Komen

Previous : "Neelofa Macam Makcik Kampung Pergi Pasar,"-Tak Kisahlah, Yang Penting Yakin

Next       : "Tadi Mimpi Abang,"-Gadis Misteri Ganggu Hafiz Hamidun, Siap Datang Ofis Nak Jumpa

Komen Terbaru

Quote LadyCarefree 6-12-2018 01:18 AM
Aku syak qie ni konek kontot xleh naik

Lain-lain Komen

Quote Nana_Man 4-12-2018 11:47 AM
Dia ari2 sakit mata ke???
Quote azwanaliori 4-12-2018 11:57 AM
Bape kli daa nk kuar artikel ni bukan aritu dah ke
Quote supermum 4-12-2018 12:41 PM
Anggap je tu hearing aid dia. Bersangka baik, mungkin telinga dia tak berapa jelas dengar
Quote CiliPadiSedap 4-12-2018 04:52 PM
Suara dia xsedap lg sedap abg sajat nyanyi
Quote giyomi 4-12-2018 06:04 PM
sian dia, dah lah muda sewel lak tu.... helo sekadar duk umah camtu tak payah fefeling ko tu kaya n educated smpi tak tau adabgi melawat org sakit atau asnaf. sama gak bodo sombong peminat2 dia yg backup dia ni. ko ingat org tolong smbl amik selfie bagai kew, ktorg tlng tak perlu war2 kat org, niat tu yg penting
Quote VuJiE 4-12-2018 07:46 PM
spek itam tu memang melekat kat mata dia eh?
Quote chicozinn 5-12-2018 12:40 PM
azmi caliph busker pun xde sampai spek itam melekat kat mata..LOL
Quote LadyCarefree 6-12-2018 01:18 AM
Aku syak qie ni konek kontot xleh naik

Lihat semua komen(8)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.060941s Gzip On
To Top