Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

"Makan Nasi Lemak Sambil Tayang 'Nasi Lemak'"- Bella Hadid Jadi Mangsa Lawak Lucah Lelaki Melayu Gersang

Oleh: Myeonir|29-11-2018 11:41 AM Komen: 33
Pasti ramai yang tahu model terkenal Bella Hadid yang singgah ke Malaysia baru-baru ini untuk menghadiri sebuah acara eksklusif Tag Heuer di The Garden.

Bukan itu sahaja, dia turut menghadiri sebuah majlis makan malam pada hari yang sama sambil ditemani oleh rakan artis terkenal yang lain seperti Neelofa, Scha Al-Yahya dan lain-lain.

Kredit foto: MHE TV
Yang menyeronokkan apabila Bella buat pertama kalinya dijamu nasi lemak dan Neelofa sendiri telah mengajar dia cara untuk membuka balutan daun pisang pada nasi lemak tersebut. Bella dalam instastory Neelofa juga kelihatan gembira pada majlis makan malam tersebut.


Sebuah portal tempatan turut sama berkongsi video itu. Pun begitu, komen-komen yang ditinggalkan oleh lelaki Melayu gersang di ruangan komen amatlah menjijikkan.

Kredit foto: Instagram
Rata-rata netizen memang marah dengan sikap sesetengah orang Melayu yang tidak sensitif dan bersikap lucah. Sebelum ini juga pernah terjadi kes apabila seorang instafamous Vietnam yang lantang bersuara memarahi lelaki Melayu yang kerap meninggalkan komen lucah di laman Instagramnya. Kejadian ini walaupun tidak meninggalkan kesan kepada mereka kerana perkara yang sama masih berulang.

Kredit foto: Instagram
Tak kurang juga ada yang ingin pindah ke planet lain kerana terlampau malu terpaksa tinggal dengan lelaki Melayu gersang yang hanya memburukkan nama Malaysia.
Kredit foto: Twitter
Bilalah mereka semua nak faham yang komen lucah tu tak kelakar langsung? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
1
Komen: 33
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote SleepingChica 2-12-2018 01:56 PM
Jijiknya lelaki pervert macam tu p kecam perempuan kemain macam dorang paling suci..pathetic nya hidup.. Kalau pegi oversea mau nya smua pervert tu buta tak tahan tgok minah mat saleh seksi

Lain-lain Komen

Quote IzzahF 29-11-2018 11:46 AM
pervert nk mati. tapi puak2 ni la yg perasan masuk syurga
Quote Skuau 29-11-2018 11:48 AM
omputeh..nk heran apa.
Quote shernazz 29-11-2018 11:56 AM
Gila yang mengomen ni kalau bini atau mak sendiri nampak mcmana ek agaknya .
Quote nenekglamer 29-11-2018 12:10 PM
Komen kemain. Tapi 2B je pon bak kata Senah. Xhengen la si Bella huhuhuhu
Quote azwanaliori 29-11-2018 12:24 PM
Adoi la ummah pprt meleis ni. Selamanya low class otak pikir nk melucah je
Quote weezerfan 29-11-2018 12:32 PM
Ape nk diheran ngan jantan melaya yg berkopiah di kepala kotey
Quote Ketypurry 29-11-2018 12:37 PM
Vodoh lah mangkuk-mangkuk ni tunjuk perangai pprt
Quote fly_in_d_sky 29-11-2018 01:04 PM
bodoh namatey ....
Quote Miss.Rara 29-11-2018 02:01 PM

cukup napas ke pakai baju ketat kat dada tu?

aku yang nengok pun macam tak cukup napas baju macam tu..

baju tu jerr yang buat nampak dada jadi padat weyy

bila buka nan hadooo laaa padat macam tu.. hahahhaha
Quote mieymiey 29-11-2018 02:02 PM
Low class
Siap komen nak jilat bagai. Jijik!
Si Bella tu kalau nampak ko pun silap-silap dia kahakkan jer ko.
Quote cammie1711 29-11-2018 02:52 PM
jantan2 skg ni mmg tak tau malu kan. rasa nk muntah bila tgok komen2 pervert ni kt fb. isu yg xde kaitan pun boleh komen lucah.  setakat tgok diam2 sambil urut bebird xleh ke? really disgusting!
Quote chandrahusin 29-11-2018 03:09 PM
tu je la tahap lelaki2 melayu
luar dalam socmed sama asik pikir benda tak senonoh
Quote Lorra2411 29-11-2018 03:19 PM
jantan Melayu memang cenggini pun perangai. pervert
Quote AbukRokok 29-11-2018 03:25 PM
biasanya bebudak jenis bbnu ni.... biasa dapat nasi lemak 10 sen so masih lapau
kalau yg dah biasa dpt nasi lemak singgit tak heran dah.... kenyang dah  
Quote miznora 29-11-2018 03:30 PM
AbukRokok replied at 29-11-2018 03:25 PM
biasanya bebudak jenis bbnu ni.... biasa dapat nasi lemak 10 sen so masih lapau
kalau yg dah biasa  ...

kah3.. komen kau abuk mmg win!!
masuk akal jugak
Quote PEPPERMAN 29-11-2018 03:59 PM
sebab tu dalam Islam lelaki disuruh menundukkan pandangan.

tapi Islam di malaysia ni lebih gigih mengutuk wanita yang sexy, tapi langsung tak berkutik menegur lelaki yang tenganga memandang meleleh air liur. Sudahnya macam wanita tu yang lebih bersalah.
Quote bellaa 29-11-2018 04:20 PM
sangap nya jantan meleiss.

kontol 2b goyang 2 minet pom terpancutsss.
pon ada hati nak jilat bellahadid sampai licin. puiiii
Quote iraizz 29-11-2018 05:10 PM
Ramping nyer pinggang bella, kalah cik lopa
Quote hasniey 29-11-2018 05:33 PM
Jantan2 sangap ni 24jam sangap ke ape?

Lihat semua komen(33)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.061191s Gzip On
To Top