Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Buruh Kilang Diperintah Bela Diri Cabul Ibu

25-9-2018 01:50 PM Komen: 56
Seorang buruh kilang tayar di Taiping diperintah membela diri atas pertuduhan mencabul ibunya kandungnya pada 8 Mac tahun lalu, lapor Harian Metro.


Kredit foto: Harian Metro

Hakim Mahkamah Sesyen Taiping, Che Noralashiken Abd Razak membuat keputusan itu selepas pihak pendakwaan berjaya membuktikan kes prima facie di akhir kes pendakwaan.

Menurut laporan, tertuduh berusia 22 tahun itu sebelum ini didakwa merogol ibu kandungnya, namun dipinda kepada kesalahan mencabul di akhir kes pendakwaan hari ini.

Mengikut pertuduhan terbaru itu, tertuduh didakwa mencabul ibunya berusia 5o tahun di kediaman mereka di Kamunting, Taiping, jam 7 malam pada hari berkenaan.


Kredit foto: Sinar Harian

Mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan, tertuduh boleh dipenjara sehingga 10 tahun atau denda atau sebat atau mana-mana dua daripada hukuman itu, jika sabit kesalahan.

Mahkamah menetapkan 19 Oktober untuk perbicaraan peringkat kes pembelaan. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
23
Marah
26
Terkejut
38
Sedih
43
Lawak
28
Bosan
20
0
0
Komen: 56
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote diss69 16-10-2018 08:46 AM
Sakit mental ke..

Lain-lain Komen

Quote tumpanglalu74 25-9-2018 01:20 PM
Mak dia ke?  Yang dari rogol jadi cabul tu dah kenape?


Quote sarahmirza 25-9-2018 01:24 PM
Loser nya kau ...
Mak sendiri pun kau rogol.
Baik bunuh diri je..
Quote Modngengade 25-9-2018 01:24 PM
tumpanglalu74 replied at 25-9-2018 01:20 PM
Mak dia ke?  Yang dari rogol jadi cabul tu dah kenape?

mungkin konek tak sembat masuk lagi sis....

Quote Peterpan17 25-9-2018 01:30 PM
apa nak jd dgn melayu skrg ni? bapa, atok, abang rogol anak. skrg anak rogol ibu
Quote ana_una 25-9-2018 01:30 PM
Astaghfirullah... ko dah kenape syaitonnnn? Kan mak tu..
Quote Modngengade 25-9-2018 01:31 PM
Peterpan17 replied at 25-9-2018 01:30 PM
apa nak jd dgn melayu skrg ni? bapa, atok, abang rogol anak. skrg anak rogol ibu

bukan melayu sajer sister...segala kaum pun memberi sumbangan pada statistik ini iya

Quote Lolalala 25-9-2018 01:31 PM
Apa nak jadi laaaa ko ni. Dengan mak sendiri pun ko sanggup. Pegi la rumah pelacuran tu kalau sangap sgt oiiii. Binatang pun x macam ko ni
Quote tumpanglalu74 25-9-2018 01:32 PM
Peterpan17 replied at 25-9-2018 01:30 PM
apa nak jd dgn melayu skrg ni? bapa, atok, abang rogol anak. skrg anak rogol ibu

Tengok porn le ni..
Quote Knowlee 25-9-2018 01:35 PM
Anak celaka ni
Quote misc 25-9-2018 01:36 PM
byk betul cerita pelik2 lately
dlm kes ni samada mak dia wpun umur 50 tapi masih hot atau anak dia yg sewel.
Quote slavehunter 25-9-2018 01:37 PM
Astaghfirullah dik.....taboo dunia akhirat rogol mak sendiri dik. Kau jawab la dengan tuhan nanti.
Quote matkpop 25-9-2018 01:39 PM
ibu sendiri pun nak rogol. kejinya perangai
Quote tokmuda 25-9-2018 01:42 PM
Peterpan17 replied at 25-9-2018 01:30 PM
apa nak jd dgn melayu skrg ni? bapa, atok, abang rogol anak. skrg anak rogol ibu



ni kes abang kau rogol mak kau. apa nak jadi la dgn keluarga babi kau ni





KUCHING: Tertuduh Roy Rajig, 28, hanya menundukkan kepalanya apabila Mahkamah Sesyen Kuching hari ini menjatuhkan hukuman penjara 20 tahun dan 16 sebatan terhadapnya di atas jenayah merogol ibu kandungnya pada 19 Februari lalu.




Hakim Amernudin Ahmad menjatuhkan hukuman tersebut Roy, seorang penganggur, yang mengaku bersalah di atas dua pertuduhan rogol yang dibacakan di hadapannya.













Quote prettyuglybabe 25-9-2018 01:54 PM
maknya lawa body ala-ala rcw ke..
Quote azharpac2 25-9-2018 01:55 PM
memang celaka btul budak nie,mak dia sendiri pun sanggup konkek,tambah ank org lain.....fuhhhhh ,patut lenyelapkan dari dunia nie jaaa....hidup akan menyusahkan masyarakat....memang buasss btul laaaah
Quote JohnnySins 25-9-2018 02:10 PM
Mahkamah kemudian membenarkan tertuduh diikat jamin sebanyak RM8,000 selain mensyaratkan suspek tidak mendekati mangsa sepanjang tempoh jaminan.


dah kes mencabui pun boleh ikat jamin rm8k ka? sebab tu la orang awam dok kutuk hangpa bangsa kehakiman...bowdow nak mampuih....baik hangpa letak doktor gigi ja jadi hakim...wakakakakakkakakaka
Quote ice_sky92 25-9-2018 02:17 PM
Kau terikut filem taboo ke dik...
Quote mieymiey 25-9-2018 02:21 PM
Bodohnya. Baik mati jer la.
Quote Sallb 25-9-2018 02:22 PM
Menakutkan betul kes kes zaman skrg ni

Lihat semua komen(56)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top