Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Pernah Lihat Lelaki Misteri Ini Dalam Mimpi Anda?

24-9-2018 12:09 PM|Oleh: Ferr_Remy| Komen: 44

Related image
Carian Internet

Lakaran wajah lelaki dewasa pertengahan umur dengan mata gelap dan besar, kening hitam tebal bertemu di tengah, dan rambut atas yang nipis serta hampir botak ini dilaporkan telah dilihat oleh segenap lapisan masyarakat di seluruh dunia. 

Semuanya bermula apabila seorang psikiatri melaporkan salah seorang pesakitnya menerangkan bagaimana dia bermimpi mengenai lelaki ini pada waktu malam untuk beberapa hari, di mana dia akan bercakap dengannya serta memberikan nasihat mengenai kehidupan peribadinya.

Walau bagaimanapun, dia mendakwa tidak pernah bertemu lelaki itu. Selepas diminta doktor untuk menggambarkan wajah lelaki misteri yang selalu muncul di dalam mimpinya itu, dia memberikan butiran berkenaan kepada seorang pelukis yang kemudian menghasilkan sebuah lukisan terkenal dan telah dikongsikan di media sosial, malahan turut dicetak di atas risalah dan poster.


Carian Internet

Kisah itu tidak berakhir di situ sahaja, terdapat seorang lagi pesakit mendakwa telah bermimpi lelaki sama di mana dia juga tidak pernah melihat lelaki terbabit dalam kehidupan sebenar. 

Justeru, doktor membuat teori mengenai pengalaman mereka dan memberikan salinan lakaran wajah lelaki itu kepada semua rakannya yang merawat pesakit dengan masalah sama. 

Mengejutkan, doktor lain mula menyedari pesakit mereka juga telah memberikan butiran wajah lelaki yang sama!

Pelbagai mimpi direkodkan; kadang-kadang ianya bersifat biasa, ada mimpi yang kelihatan seksual, dan ada di antaranya mendapat mimpi buruk mengenai lelaki tersebut. 

Tetapi, kesemua mimpi itu merekodkan kehadiran lelaki misteri terbabit. Kadang kala, lelaki itu bersuara, ada kalanya dia hanya mendiamkan diri. Motifnya berbeza-beza di antara mimpi-mimpi tersebut, yang pastinya - lelaki itu selalu ada di dalam mimpi mereka. 

"Saya melihat lelaki ini di dalam mimpi saya dan dia berpakaian seperti Santa Claus. 

"Apabila dia muncul, saya berasa sangat gembira, sama seperti perasaan ketika saya masih kecil. Kemudian, dia tersenyum kepada saya lalu kepalanya mengembang seperti belon, dan terus terapung di udara. Tetapi, tidak kira betapa saya cuba menangkap dirinya, saya tidak mampu untuk mencapainya," dakwa seorang penulis. 

"Saya telah melihat lelaki ini dalam tiga mimpi berbeza.

"Dia sedikit berbeza dari gambar itu, tetapi saya terus dapat mengenali dirinya. Dia muncul secara tiba-tiba dan hilang dengan cara sama. Mesejnya dalam ketiga-tiga mimpi saya adalah... 'Semuanya telah berakhir'," kata seseorang yang lain. 


Carian Internet

Berikut mungkin saja antara mimpi yang paling seram pernah dialami mengenai lelaki tersebut.

"Dalam mimpi saya, saya terperangkap di dalam sebuah bilik dan sedang duduk di atas bangku. Berhampiran dengan saya ada sebuah set televisyen. Saya 'dikunjungi' dua lelaki yang saya tidak pernah lihat sebelum ini dan kedua-duanya terus menyerang saya. 

"Saya terbangun dalam keadaan berpeluh dan mengalirkan air mata, lalu saya menjerit. Entah bagaimana kemudiannya saya terlelap sekali lagi dan mendapati diri saya kembali ke dalam bilik tersebut. Saya mula menjerit dan menangis. 

"Kemudian, lelaki tersebut muncul di skrin televisyen itu. Saya memohon supaya dia tidak mengapa-apakan diri saya. Dia hanya diam dan raut wajahnya tiada ekspresi. Tiba-tiba, dia terus menoreh leher saya dan saya terus terjaga.

"Saya rasa dia sengaja membiarkan saya terbangun dari mimpi ngeri itu, tetapi saya tidak boleh berhenti memikirkannya selama berminggu-minggu lamanya. Saya masih mempunyai beberapa lakaran lelaki tersebut," katanya.

Sebuah teori mengatakan, lelaki ini sememangnya wujud di alam nyata dan dapat memasuki mimpi seseorang melalui kemahiran psikologi yang hebat. 

Ada yang berpendapat, lelaki tersebut mempunyai raut wajah yang sama di alam nyata. Ada juga yang mengatakan sebaliknya. 

Sesetengah orang pula berpendapat bahawa di sebalik lelaki ini ada pelan pemulihan mental yang dibangunkan oleh syarikat yang tidak diketahui.

Ianya mungkin sahaja imaginasi atau teori semata-mata, tetapi yang peliknya terdapat beribu lagi laporan yang menggambarkan lelaki ini sehingga tular di seluruh dunia. 

Siapakah sebenarnya lelaki ini? Kenapakah lelaki ini begitu kerap memasuki alam mimpi manusia-manusia di seluruh dunia? Pernahkah anda bermimpi mengenai lelaki ini atau melihatnya? Kongsikan pengalaman anda di bawah, ya! - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
22
Marah
16
Terkejut
37
Sedih
35
Lawak
22
Bosan
27
Komen: 44
Komen

Previous : Anda Yang Ada Masalah Kebotakan Boleh Cuba 10 Jenis Minyak Ini!

Next       : Macam Dalam Filem Life Of Pi. 49 Hari Remaja Indonesia Hanyut Di Lautan, Akhirnya...

Tempat Duduk Percuma Air Asia Dah Berlangsung! Mari Cepat Rebut Free Seat Sekarang!
Church Of Scientology Balas Dendam, Cuba Intimidasi Leah Remini!
Kekasih Dituduh Rogol Remaja Lelaki Punca Mendiang Anthony Bourdain Bunuh Diri?
"Dah Tak Masuk Dapur, Selalu Makan Luar" - Ahmad Maslan Buktikan SST Lebih Murah Dari GST?
Tidur Dengan Wanita Tak Terasa Seperti 'Curang' Dengan Bekas Suami - Lily Allen
Jijik! Lelaki Gosok Buah Pada Punggung Sebelum Kembalikan Pada Rak Pameran
Didakwa Amal Ilmu Hitam, Bekas Pemain Dram Halang Beyonce Dari Mendekatinya
Doktor Jumpa Bangkai Kura-kura Dalam Kemaluan Wanita
Cuba Melacur, Janda Anak Satu Berdepan Hukuman Sebat
Dulu BFF Till Jannah, Sekarang Zarina Anjoulie Dan Fathia Latiff Dah Putus Kawan Ke?
'Saya Saja Je Bang' - Sampai Terkentut Abang Long Setapak Takut Kena Tibai
Tak Masuk Akal Ajar Budak Bunuh Orang Murtad! - Alicia Amin
Dah Bunuh, Anak Humban Ibu Dalam Tangki Najis
Kemain Berasmaradana Di TikTok! Tak Ingat Mak Ayah Ke Dik?
Buruh Kilang Diperintah Bela Diri Cabul Ibu
Habis Artis 1 Malaysia Dia Mix! Siapa Wanita Mirip Neelofa Dan Fazura Ni?
Penyerang Malaysia, Luqman Hakim Diiktiraf Antara 60 Bakat Muda Terbaik Dunia
Lelaki Ini Kahwin Dan Cerai 23 Kali Dalam Setahun! Nak Cipta Rekod Guinness Ke?
Lelaki Buat 'Cincin Berlian' Dari Kuku Sendiri Untuk Melamar Kekasih! Kagum Tak?
Kemaluan Mereput Gara-gara Obses Mahu Membesarkannya
Dari Jerawat Menggerutu Ke Kulit Flawless Dalam 8 Bulan, Jejaka Ini Kongsi Rahsianya
60 Tahun Sorok Seksualiti, Atuk Bangga Jadi Gay Paling Tua!

Komen Terbaru

Quote Orix 29-9-2018 07:46 PM
Never ! Ewwwww dh la x encem

Lain-lain Komen

Quote pokaibanktokyo 24-9-2018 12:17 PM
He looks so gay
Quote Nonones 24-9-2018 12:20 PM
Tak pernah pulak aku mimpi mamat ni
Quote krustykrab 24-9-2018 12:31 PM
tak pernah
Quote mieymiey 24-9-2018 12:52 PM
Iols pun tak pernah. Kokesen jer ker yang mimpi mamat ni?
Quote Teru2Bozu 24-9-2018 01:40 PM
macam Bert Sesame Street je.
Quote EvieWanKenobi 24-9-2018 01:44 PM
macam tak pernah jumpa je..
Quote Sazida 24-9-2018 01:50 PM
sape mamat huduh ni? kenapa dia masuk dlam mimpi orang?
Quote chicozinn 24-9-2018 02:29 PM
xpenah..yg penting meollss pnah mimpi batista, KJ, salman khan tau..koser mamat kening shinchan ni meollss nak mimpikan..eeerrrkkkk
Quote 234126 24-9-2018 02:44 PM
Tak pernah. Tapi sebab dah tertengok ni maybe ada kemungkinan termimpi soon {:cryrun
Quote kikuri 24-9-2018 03:21 PM
tak sior teman nak mimpikan mamat nih...? sape dia nih suka suka nak suh orang mimpi dia nih
Quote mdhelmi 24-9-2018 03:28 PM
"Saya melihat lelaki ini di dalam mimpi saya dan dia berpakaian seperti Santa Claus.

sape yg sambut kerismas je yg mimpi abg botak tu
Quote novlin 24-9-2018 05:05 PM
x penah mimpi dia sbb iols baca bismillah 21x pastu ngucap syahadah sebelum tido...
Quote finn 24-9-2018 05:43 PM
Bkn ensem pun sampi nk tringat2 dlm mimpi bagai..
Quote sufi^_^ 24-9-2018 05:44 PM
Tak penah, mimpi jeremy renner penah.
Quote dani-rox 24-9-2018 06:15 PM
tak pernah. kalau ada pun buat special appearance, mungkin ai buat derk jah... tak cukup hensem utk teringat2 hingga ke alam realiti.
Quote AmandaRollins 24-9-2018 06:54 PM
Thanx guys for all your hilarious comment yg mampu buatkan iols tergelak
Quote Yahudi_Bisex 24-9-2018 08:09 PM
Muka citarasa kokusen....huwekkk pujaan paderi Maideen
Quote orgsepang 24-9-2018 08:30 PM
Semoga akak tak termimpi dia ni
Quote matkpop 24-9-2018 11:02 PM
malam ni la kot mimpi mamat ni

Lihat semua komen(44)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.081896s Gzip On
To Top