Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Idris Khan Tunda Lagi Nikah, Ada Masalah Dengan Tunang Ke?

6-9-2018 05:43 PM|Oleh: Amirah| Komen: 27

Sepatutnya Idris Khan pada hari ini sudah pun bergelar suami kepada tunangnya, Sanaa yang merupakan gadis Maghribi. 

Namun dia memutuskan sekali lagi untuk menunda tarikh pernikahannya yang sepatutnya berlangsung pada tahun lepas.

Kemudian dia menunda lagi tarikh tersebut pada Januari 2018 namun disebabkan beberapa perkara yang tidak dapat dielak makan dia terpaksa menangguhkan lagi.

Foto: IG Idris Khan
Idris juga menjelaskan hubungannya bersama tunang dalam keadaan baik sahaja. Mereka tidak berpisah seperti yang difikirkan oleh orang lain.

Perkara ini terjadi disebabkan komitmen kerja yang membuatkan dirinya terpaksa menangguh sehingga menjumpai tarikh yang benar-benar sesuai.

Apa pun tiada apa-apa majlis yang akan dilangsungkan pada tahun ini dan akan diumumkan pula pada tahun hadapan.


"Sebenarnya hubungan saya dan tunang baik-baik sahaja tiada isu diantara kami. Cuma disebabkan jadual kerja saya yang terlalu sibuk sehingga ke hujung tahun ini menyebabkan saya terpaksa tunda majlis pernikahan kami. Tambah lagi saya bakal terikat dengna sebuah filem akan datang, jadi saya ingin fokuskan dahulu kepada karier saya sebelum mendirikan rumah tangga."


"Mengenai bila akan diadakan, saya tak boleh cakap bila yang pasti bukan tahun ini dan berkemungkinan pada tahun hadapan. Insyallah, saya akan maklumkan mengenai majlis perkahwinan ini setelah semua persiapan dilakukan,"jelasnya pada Hangat.com.

Sungguh pun begitu, dia amat bersyukur kerana mempunyai tunang yang sangat memahami kesibukan dirinya sebagai artis.


Tunangnya juga bersetuju ditangguhkan agar majlis bahagia mereka dapat dilangsungkan dengan baik dan teratur.

Ada baiknya Idris umumkan bila sudah jumpa tarikh yang sesuai. Tidak perlu dihebohkan pada orang lain. Boleh mendatangkan fitnah pula. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
28
Marah
22
Terkejut
26
Sedih
36
Lawak
29
Bosan
15
0
0
Komen: 27
Komen

Previous : Disebabkan Adik, Keluarga Elfira Loy' Dicop' Mata Duitan Suka Berhutang?

Next       : "Bergegar Zip Seluar Lelaki,"-Komen Nakal Aliff Syukri Pada Fasha Sandha

Komen Terbaru

Quote ReginaGeorge 8-9-2018 07:00 PM
Tak yah kawen le deris oi..

Lain-lain Komen

Quote helicornia 6-9-2018 05:48 PM
apa laa yg sibuk sangat..nak kata hari2 muka ko kuat tb kuar majalah tak jugak..ko berlakon apa pun aku tk tau
Quote applecomel 6-9-2018 06:14 PM
Alahai ..pinggan Tak retak nasi Tak dingin......tu ja yg Tau drama ko
Quote Andyscenes 6-9-2018 07:26 PM
Sanaa ni lawa. Jeles aku
Quote giyomi 6-9-2018 08:07 PM
dgn kes tak selesai masih ada tawaran berlakon...huhhh...ini lar dunia
Quote bonggo 7-9-2018 09:37 AM
Henry Golding tu elok je kawen dpt offer hollywood lagi.. X puas idup bujang la tu
Quote MadameOnion 7-9-2018 09:56 AM
lawanya tunang dia..derih ni bangla sangat rupa dia
Quote danieladam 7-9-2018 09:59 AM
Atikah suhaimi plak bila langsungnya dgn awi rafael? Rasa mcm dh lama jugak tunangnya...tetiba teringat.
Quote tupperwarepink 7-9-2018 10:01 AM
Tak cukup duit agaknya, ke tunggu sponsor2 lagi
saja pancing nak orang sponsor
Quote kokocrunch 7-9-2018 10:08 AM
lawanya tunang dia.
Quote kosukeconan 7-9-2018 10:33 AM
obviously blm sedia nak kena tied down
Quote Foxey 7-9-2018 10:35 AM
dia ni berlakon cite apa?
Quote chicozinn 7-9-2018 10:48 AM
tunang lawo kalu aku trus kawen..zaman skang ni bukan pe tkot datok2 orka caras je tunang ko tu..kang xmemasal jadi toyboy datin2 plak kang..uhuk2
Quote Yeehaw 7-9-2018 10:50 AM
Dah sekapal dia ni ngan pekin. Both nak awek intenesenal. Tapi...... ohh ye. Pekin mana pekin? Bila nak kawen ny.
Quote prettyuglybabe 7-9-2018 12:34 PM
ni bukan pekin 2.0 kan?
Quote Orix 7-9-2018 12:40 PM
Derihh ni ensem la bg iols. Tp dia ada vibes perasan ensem n bajet good2. Igt lg mse dia dtg jd guests dalam Ye Ke? Asyik la duk mention dia anak diplomat
Quote itsmeshikin 7-9-2018 12:58 PM
sibok? xnampak ape pun hasil ko dlm dunia seni ni..?ade eah?
Quote bomohsiam 7-9-2018 01:02 PM
Yeehaw replied at 7-9-2018 10:50 AM
Dah sekapal dia ni ngan pekin. Both nak awek intenesenal. Tapi...... ohh ye. Pekin mana pekin? Bila  ...

Pekin ada je dok menumpang rumah org kat putra heights dgn awek dia. Awek tu melayu totok je jahhhh
Quote Changa 7-9-2018 01:05 PM
Dapp juga heshe ini. Konek heshe pun boleh lah di terima akal kan untuk taraf2 melayu gitu.
Quote mieymiey 7-9-2018 01:44 PM
Lawanya tunang heols.
Esok lusa beranak, sure hensem cantik anak diorang.

Lihat semua komen(27)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top